Tuesday, July 17, 2007

علاقه مندان به بازی جذاب و در عین حال بی رقیب pes6 دعوت می کنم در آموزش دادن و ادیت کردن بازی با هم همکاری داشته باشیم.من خودم در ساختن کیت( لباس)،فیس(صورت)، Adbord (تبلیغات دور زمین)،توپ،Banner(پرچم ها یا تیزر هایی که تماشاگران در دست دارن)، Emblems(آرم و نشانه های تیم ها ولیگ ها)، Font(شماره و نام پشت پیراهن بازیکنان)و... واردم و امیدوارم با آموزش هایی که در وبلاگ می زارم شما هم به یک ادیتور قهار در زمینه ی ادیت بازی تبدیل شوید و از بازی زیبا ی pes6 لذت ببرید .
در اینجا من چند برنامه را برای ادیت کردن پیشنهاد میکنم گر چه بیش از دها برنامه دیگر برای ادیت بازی وجود داره اما فعلا با این چند برنامه کارمون رو آغاز می کنیم.
Game Graphic Studio
Kitservers
AFSExplorer
DkZ Studio
PES Editor
PES Save Converter
WEPictureDecoder
WE10 KitTool
برای شروع من kit جدید مربوط به تیم پرسپولیس با آرم تجاری ایرانسل را که شخصا ساختم دانلود کنید تا در پست یعدی ادیت کردن لباس را بگم.*این هم عکس ادیت شده ی آن*
لباس تیم پیروزی

No comments: